Klaarmaken voor de reis - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Leonieke Merkestein - WaarBenJij.nu Klaarmaken voor de reis - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Leonieke Merkestein - WaarBenJij.nu

Klaarmaken voor de reis

Door: leonieke

Blijf op de hoogte en volg Leonieke

25 Oktober 2014 | Nederland, De Bilt

Gaat nog komen > eerst nog even alles inpakken....

Leonieke

Wij gaan onze dochter en schoonzoon opzoeken in Nieuw Zeeland, je moet tenslotte iets voor je kinderen over hebben! Natuurlijk gaan we dan direct wat meer van de wereld bekijken nu we deze kans krijgen. Lees je mee wat we allemaal doen en meemaken? Kort samengevat komt het hier op neer± Maandag 27 oktober om 14.40 uur vliegen we naar Dubai. Hier komen we dinsdag aan en dan vliegen we na een stop van een paar uur door naar Kuala Lumpur in Maleisië, waar we twee nachtjes blijven om vervolgens door te vliegen naar Australië. We blijven dan weer 8 uur in Melbourne en daarna vliegen we door naar Auckland in Nieuw Zeeland: vrijdag 31 oktober komen we daar aan om 13.45 uur. We hebben daar een auto gehuurd en reizen dan het hele Noorder en Zuider eiland over. We hebben dan ook een paar dagen een stop bij Mariëlle en Thomas (van vrijdag tot maandag) en trekken dan weer verder. De autotour eindigt 28 november en dan vliegen we vanaf Christchurch (Zuider Eiland van Nieuw Zeeland) naar Sydney in Australië waar we weer een tussenstop hebben. Hierna gaan we naar Bangkok, waar we de volgende stop hebben en dan vervolgens door naar Dubai, waar we we twee nachtjes blijven om tenslotte zaterdag om 16.10 uur voor het laatst in een vliegtuig te stappen richting Nederland. De verwachting is dat we dan die zaterdag om 20.30 uur op Schiphol aankomen. Het is een tijdsverschil van 12 uur, maar maandag zit ik weer fris en fruitig op de JP Coenhof en Gerard in Driebergen.